Wednesday, June 11, 2014

Winnen op Woensdag: Tonki | foto op karton

Iedereen een goed zonovergoten Pinksterweekend gehad?
Die van ons was er 1 voor in de boeken :-)

Zaterdag begonnen met een spontaan zwembadfeestje in onze tuin. {Tien volwassenen en elf kinderen kunnen heeeeeel erg hard spetteren :-) }
Zondag was een heerlijk lui dagje; zwemmen en BBQ, meer heb je niet nodig!
Maandag was vooral heel erg warm en daarna even heel erg spannend:

Pinkpop 2014 Metallica onweer
Donkere wolken boven Pinkpop 2014
Pinkpop 2014: Ride the Lightning van Metallica na het onweer, hoe toepasselijk!
En voor de thuisblijvers, mijn hoogtepunt van de avond


Als je ergens een bruin hoedje ziet springen, that's me :-)

Maar... terug naar de Winnen op Woensdag actie

TONKI Winactie




ik Tonki, jij Tonkied, wij hebben geTonkied.
Het zou zomaar het woord van het jaar 2014 kunnen worden :-)

Een Tonki is namelijk hartstikke hip en happening!
Maar wat the h... is een Tonki?
Een Tonki is een foto afgedrukt op 100% gerecycled karton.
Dit karton vouw je zelf om tot een mooie lijst en klaar is Tonki! {heb je ook meteen je portie origami gehad ;-)}


achterkant Tonki
Je kunt je Tonki aan de muur hangen of neerzetten

Ik heb zelf twee Tonki's in huis staan en ik vind ze geweldig!

Tonki | Foto op karton
Tonki's op de vensterbank
Ik heb gekozen voor twee van mijn Instagram foto's. Heerlijke herinneringen aan het Deense strand.
Ik twijfelde eerst over de foto van de voeten in het zand. Zandkleur en karton leek me wat te bruin worden, maar de foto komt heel mooi uit.

Door de afmeting {25x25cm} is een Tonki uitermate geschikt voor Instagram foto's.
Geen Instagram account? Geen nood! Op de website van Tonki kun je namelijk heel erg makkelijk je eigen foto uploaden en bijsnijden tot het passende formaat. Voor €9,95 heb je al een Tonki in huis!

Tonki vouwen


Tonki vouwen
Verpakking inclusief vouwinstructies
Het vouwen van het kartonnen frame is heel goed te doen.
Ik heb 1 Tonki gevouwen aan de hand van de instructies op de verpakking, maar het vouwen via de instructievideo vond ik makkelijker. Kun je toch wat beter zien wat de bedoeling is :-)
Beide frames waren binnen 5 minuten klaar! Easy Peasy!


How to Tonki from tonki on Vimeo.

Tonki winnen!

Ik mag een Tonki weggeven! You lucky readers :-)

  1. Like de Facebookpagina van Going Dutch on Decor  
  2. Like de Facebookpagina van Tonki NL 
  3. Deel dit bericht op je eigen Facebooktijdlijn
... en kies alvast een mooie foto uit!

Je hebt tot woensdag 18 juni de tijd!

Groetjes Karin


ps: Dit artikel bevat een product dat door een bedrijf is opgestuurd. De mening hierover blijft mijn eigen mening. Ik schrijf niet over producten waar ik niet tevreden over ben.

2 comments:

I love to hear from you!