Thursday, June 5, 2014

DIY Donderdag : Instaswap 2014 Summeredition

De laatste weken is er door maar liefst 263 instagrammers heel wat ge-DIY-ed, liepen postbodes zich een breuk en lagen er hoopjes dames voor de brievenbus om hun Instaswap in ontvangst te mogen nemen.

Zo ook ik :-) @goingdutchondecor

first things first: Wat is Instaswap 2014 Summeredition?

Een swap is het uitwisselen van cadeautjes met iemand die je niet kent.
De Instaswap wordt georganiseerd door Lynda van Een klein stukje van mij.
Je krijgt van haar een adres en een Instagrammer voor wie je aan de slag kunt. Op een vastgestelde datum {deze keer was dat 1 juni} mag je je creaties op de post doen en in de dagen daarna ontploft Instagram werkelijk door alle swap foto's. {zoek maar eens op #instaswap2014} 

Ontzettend leuk om alle creatieve, lieve en met zorg uitgezochte kadootjes te bekijken.

Mijn pakket kwam al 1 week voor de openingsdatum aan. Daar zit je dan met je goede gedrag, want ja dat pakket moet nog even dicht blijven.  Met jeukende handen, huiduitslag, huilbuien, vreetbuien en zenuwtrekjes als gevolg van het wachten. Nee, gekheid, maar makkelijk was het niet :-)

En toen... toen mocht ik eindelijk gaan uitpakken!

Instaswap pakket 2014

Heel blij met alle mooie spulletjes!
Alles past mooi in de woonkamer :-) en het vrolijke schrijfblokje past perfect in mijn tas. Happy!

Mijn Instaswap 2014 pakket

Voor mijn 'swapper' heb ik het volgende gemaakt



Onderzetters van strijkkralen met een diamant als afbeelding, samen met dochter een superhip Loom armbandje gemaakt en verder nog een quote over fotografie en een grijze potzak voor in de moestuin.

Veel deelnemers maken van het inpakken ook ware kunstwerkjes, wat het uitpakken helemaal een feestje maakt. Het hele idee van de swap is : Spread the love! Dat is met zo veel deelnemers zeker gelukt. Instagram is nu een groot Happy Place ;-)



Ik vond het erg leuk om mee te doen en gelukkig komt er dit jaar nog een wintereditie
{zo gaan de geruchten in de wandelgangen ;-)} 

Meer informatie over meedoen met de volgende swap kun je vinden op www.instaswap.nl 

Enjoy!



1 comment:

  1. toffe post Karin, dankjewel!! :) leuk dat je meedeed.

    ReplyDelete

I love to hear from you!