Wednesday, May 14, 2014

Review: Foto op aluminium | Albelli

Op vakantie, 1e schooldag, knutselen aan tafel, spelen met de trein.
Allemaal activiteiten waar ik thuis vaak met mijn fotocamera bovenop sta {niet dat alle huisgenoten daar zo blij mee zijn, maar soit}

Zeker nu je met de meeste smartphones ook fantastische foto's kunt maken wordt er heel wat op beeld gezet bij ons. Vroeger ging je met je volle fotorolletje naar de winkel en kon je het na 1 week wachten weer ophalen. Om dan tot de ontdekking te komen dat de helft van de foto's was mislukt :-(

In mijn keuken heb ik een muur volgehangen met foto's en tekstborden.
De foto's zitten allemaal in verschillende lijstjes.

fotomuur zwart wit met een beetje geel
fotomuur
In de hal heb ik boven de kapstok van de kinderen een grote foto die is afgedrukt op canvas.
{gemaakt tijdens een fotoshoot bij Studio Bonansa, superfoto door een supergezellig team!}

foto op canvas
Foto op canvas in de hal

Tegenwoordig heb je ook de mogelijkheid om foto's op hout, plexiglas of aluminium af te laten drukken.
Voor in de woonkamer heb ik gekozen om een foto op aluminium af te laten drukken.
Geeft een mooi, industrieel effect. Bijkomend voordeel vind ik dat de foto op een erg platte plaat is afgedrukt. Ziet er erg strak uit!

close-up foto albelli aluminium
Foto op aluminium van Albelli.
Dunne plaat en strakke afwerking
Mijn foto heb ik besteld bij Albelli.
Ik bestel via hen meestal de fotoboeken van de kinderen en dat is altijd goed bevallen.
Op vrijdag heb ik de foto besteld en maandag werd de foto al geleverd!
Ik ben erg tevreden met het resultaat.
Door het aluminium zit er een mooie glans over de foto {geen spiegeling} en de kleuren komen prachtig uit!

Foto op aluminium van Albelli ervaring
resultaat hangt! Muur is verder nog een beetje kaal, maar daar breng ik snel verandering in
Het formaat is 60x40



ps: Dit artikel bevat een product dat door een bedrijf is opgestuurd. De mening hierover blijft mijn eigen mening. Ik schrijf niet over producten waar ik niet tevreden over ben.

2 comments:

  1. Heel erg leuk gedaan!
    Zoiets heb ik dan ook alleen ik heb het met plexiglas laten doen.

    ReplyDelete

I love to hear from you!