Thursday, May 22, 2014

Winnen op Woensdag: Brabantia Voorraadbussen Design editie Pauline

Ok, Ok het is donderdag en geen woensdag :-)
Maar Winnen op Woensdag klinkt een stuk lekkerder dan Winnen op Donderdag.. dus ;-)

Een tijd geleden won ik via de Facebookpagina van Meet the Blogger een paar geweldige voorraadbussen van Brabantia. De design editie welteverstaan!

In september 2013 ging de wedstrijd "Pimp our Print" van start.
De prijs: het ontwerp wordt geproduceerd op een exclusieve lijn van Brabantia-producten.
Vele inzendigen later rolde de print van Pauline Bogaards als winnaar uit de {voorraad}bus!

Haar handgetekende "Feathers" design is nu in een zwart/wit versie en in een gekleurde versie uitgevoerd en verkrijgbaar voor €10,50 per stuk..

Ik won de zwart/wit versie {die uitermate perfect past in mijn geel, grijs en witte keuken}

vensterdeksel Brabantia fingerprint proof vingerafdruk
Vensterdeksel is "fingerprint proof"
Het vensterdeksel is volgens Brabantia "fingerprint proof", nu moet dat natuurlijk wel even getest worden en ja hoor de vingerafdrukken verdwijnen als sneeuw voor de zon!

zwart/wit versie design voorraadbussen Brabantia Pauline
zwart/wit versie Pauline design editie
Ik heb de voorraadbussen op een witte plank in de keuken staan. Ze zijn nu nog leeg, maar ik denk erover om er macaroni en rijst in te doen. Scheelt weer een paar kartonnen pakken in de kast.

Give-Away

Ik mag maar liefst twee van deze mooie en handige voorraadbussen weggeven!
Natuurlijk wil je kans maken op deze twee gekleurde design edities ;-)


voorwaarden

  • volg Going Dutch on Decor via Facebook, Twitter of Bloglovin {of bij alledrie ;-) }
  • volg Brabantia op Facebook of Twitter
  • laat onder dit een bericht een comment achter waarin je aangeeft wat jij in je voorraadbus gaat bewaren
Volgende week woensdag 28 mei maak ik de winnaar bekend.

Ready,Set...Go and like or follow us!

afmetingen voorraadbus 
Inhoud 1.4 Liter
Diameter 10,9 cm
Hoogte 17,3 cm


6 comments:

  1. Die zouden leuk staan in mijn nieuwe keuken! Ik denk dat ik er suiker en meel in zou bewaren. Die staan nog altijd los in de kast in de zak..zou mooi in die bussen passen :-)

    ReplyDelete
  2. nathascha vd bergMay 22, 2014 at 8:54 AM

    Jaaa die zijn leuk!
    Ik zou er heel afgezaagd koffie en suiker in doen:-)

    ReplyDelete
  3. O super gaaf voor in mijn nieuwe winkel! Ik zou er lekkere pepermuntjes voor de klanten in bewaren en een pot voor de melkcupjes ontbreekt nog!

    ReplyDelete
  4. Voor mijn dochter die met haar uitzet bezig is.Het zijn fijne bussen om heel simpel koffie en suiker in te bewaren.Dit heb je altijd in huis vooral als mams op de koffie komt haha.

    ReplyDelete
  5. Superleuk! Ik zou hier mijn 1.000 en 1 soorten thee in bewaren.
    Volg op Twitter @Nr75

    ReplyDelete
  6. Jammer, ik ben te laat... met de naam Pauline was dit echt een winactie voor mij geweest:)!!

    ReplyDelete

I love to hear from you!