Friday, January 31, 2014

Winactie: Valentijnsdag Quote

Valentine, be mine!


Je geheime liefde {of je al-jaren-out-in-the-open geliefde} verrassen met deze lieve, romantische tekst?
Dat kan! De print {inclusief witte lijst in 13x18 cm formaat} is vanaf vandaag te winnen

Liever een andere tekst? Kies dan een van de andere drie quotes uit de Valentijnsset.


To-do

  • Volg Going Dutch on Decor via Facebook, Twitter of Bloglovin
  • Laat een bericht achter onder deze post en laat me weten aan wie jij de quote gaat geven {uiteraard in geheimtaal wanneer het een secret love betreft, your secret is save with me. Pinky swear!}

Maandag 10 februari maak ik de winnaar bekend. De print is dan nog precies op tijd voor Valentijnsdag.

Groetjes Karin

PS: op Facebook loopt nog een andere winactie van Going Dutch on Decor: Bij 174 volgers gaat er een Quote of Family Print naar keuze uit! {waarom 174? Omdat 175 zooooo voorspelbaar is ;-)}

9 comments:

  1. Wat een leuk lijstje! Ik doe graag mee. Ik geef em aan mijn man, niet origineel maarja, hij is dan ook mijn beste vriend!

    ReplyDelete
  2. Ik doe ook graag mee! Ook bij mij is ie voor mijn man........Ik krijg een nieuwe heup dus zal ie mij zoveel mogelijk moeten vervangen.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Leuk dat je mee doet! Succes met je revalidatie alvast. Zou je mij op goingdutchondecor@gmail.com je naam willen sturen? Anders is het zo lastig versturen als ik niet weet wie je bent :-)

      Delete
  3. Leuk Leuk Leuk! De liefde van mijn leven is natuurlijk Ella (mn dochtertje)!!!! Gr. Marloes

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Ik zit in een print fase. Dus lijkt het me leuk om deze print te ontvangen en ook op de muur te zien staan. De twee liefdes in mijn leven zijn mijn klein zonen, desairo en mikey.

    ReplyDelete
  6. ik doe mee!
    ik geef hem aan mijn vriend of mama :)
    facebook; zoe louwerse
    zoe2308@live.nl

    ReplyDelete
  7. Leuk, natuurlijk geef ik hem aan mijn Valentijn. Heb ook een gedicht gemaakt voor hem, jullie mogen hem alvast wel lezen ;-):
    Na weken luisteren naar liefdesliedjes en mijzelf in slaap huilen was ik het zat,
    het werd tijd dat ik verder ging met mijn leven en hem vergat.
    Dus op 11-11-94 ging ik met een vriendin op mannenjacht in Alphen aan den Rijn,
    want dat was DE plaats waar de mooie mannen zouden zijn.
    Alleen op zoek naar een leuke avond en geen langlopende relatie,
    want die waren toch gedoemd te mislukken was mijn redenatie.
    Toen ineens was jij daar, beetje druk, mooie jongen met een oorbel en lang haar!
    Ik dacht die ziet dit muurbloempje toch nooit staan,
    maar ineens sprak jij mij aan in het voorbijgaan.
    We raakten dieper en dieper aan de praat,
    we raakten niet uitgepraat!
    Plots werd Marco Borsato "Waarom nou jij" ingezet,
    jij pakte mijn hand en trok mij de dansvloer op, ik dacht nog dat wordt dolle pret.
    Daar schuifelden wij dicht tegen elkaar aan,
    ja op dat moment was het voor mij gedaan.
    Jouw lijf zo dicht bij de mijne,
    ik dacht wat er ook gebeurt, ik word de zijne!!
    Op 14-02-95 hebben we dat bezegeld met een verlovingsring,
    dat stuitte op heel veel verzet in onze familie en kennissenkring.
    Want wij waren gek dat we er geen gras over lieten groeien,
    maar wat ze ook zeiden.. onze liefde bleef opbloeien.
    Dit resulteerde in een huwelijk in 1997 op een mooie nazomerse dag,
    en op 3 april 1998 kregen wij ons eerste recht op kinderbijslag ;-).
    Op 6 december 2001 kwam er nog een mooie dochter bij,
    nu waren wij een compleet en gelukkig gezinnetje dachten wij.
    Totdat daar Dika langskwam van het KNGF een pup in opleiding,
    met haar kregen wij onze laatste gezinsuitbreiding.
    Wat waren wij verdrietig dat zij weer terug naar school moest,
    even was ons hele gelukkige gezinnetje verwoest.
    Totdat wij dat ene telefoontje kregen vorig jaar, alweer op een mooie nazomerse dag,
    Dika was gezakt, ze mocht terug naar ons, ze kreeg bij het KNGF haar ontslag!
    Dus sinds september vorig jaar zijn wij weer compleet,
    ik moet je helaas teleurstellen dit was de laatste gezinsupgrade ;-).
    Wie had dat ooit gedacht, een meisje met een gebroken hart
    en een jongen die niet thuis wilde zijn vinden in elkaar een nieuwe start.
    Ondanks alle kritiek en commentaar,
    zijn wij toch alweer 20 jaar bij elkaar!
    Ik hoop op minimaal nog 60 jaar met jou,
    want jij bent het waar ik met mijn hele hart van hou!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wat een lief verhaal! Dank voor het delen

      Delete

I love to hear from you!